sobota, 26 czerwca 2010

Moje ulubione miejsca w Warszawie

Magiczna jest kładka nad Górnośląską bo przypomina mi dzieciństwo.
Ulica Bednarska i wejście na Mariensztat potrafi zachwycić.
Urokliwa kawiarnia-herbaciarnia "To lubię" na Freta 10, czyli w wieży przy kościele Św. Jacka.
Nad wyraz magiczna (mimo parkujacych tam samochodów) jest ulica Kozia. Zawsze gdy nią idę przypominają mi się wiersze Skamandrytów. Jest malownicza, urokliwa i przejście nią wypełnia mnie pozytywnymi wibracjami.
Nie zapominam o BUWie - ogród na dachu biblioteki uniwersyteckiej i majowe szaleństwo bzów i magnolii.
Saska Kępa to Misianka w parku Skaryszewskim i spacer Francuską (ale wieczorem gdy nie ma ruchu albo latem)
Arkady Kubickiego, stylowe, kojące i dla mnie bardzo inspirujące i wizyta w Piątej Ćwiartce.

To pierwsze, które mi wpadły na mysl...
Koniecznie odwiedziny w : http://fotoplastikonwarszawski.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz